Kramsjuk

Kramsjuk.. javisst!! Enligt den där kramkursen jag gick en gång så ska man för att må riktigt bra ha minst tolv kramar om dagen. Inte brukar jag få så många kramar inte. Fast med tanke på senaste veckans kramande så borde jag verkligen inte vara sjuk hm.. Önskar verkligen att jag befann mig på Tallnäs just nu. Nyår med ett vintermöte, känns som om det hade varit rätt grej för mig i år. Det är så väldans mys =) och där får man kramar så det räcker för flera månader. Åtminstone var det så på "min tid" *skrattar*

Fast nu ska vi ju ha knytkalas och det ska med bli väldans roligt. Har fått låna ett singstar nu, så här ska det skrålas en herrans massa tihi..

Nu har jag iaf slurpat i mig ett helt paket fil och funderar över hurvida man ska handla och baka glasstårta ikväll eller imorgon. Är lite trött eftersom vi hade fullbokat i salongen idag och två av fem tjejer var sjuka, så jag hade att göra. Skulle vilja ligga framför en varm brasa och mysa nu. Daniel berättade om hur skönt han haft det när han somnade inatt, så blev fruktansvärt avundsjuk. Tänk om man haft en öppen spis, kamin eller något i lägenheten. Det är alldeles för kallt ute, rent av äckligt. Har gått i promenadstrejk. Martin trodde han skulle få ut mig ändå, men knappast. Mig ser ni inte på gatorna förrän det är plusgrader igen.

Istället nu så tänker jag lägga mig i sängen och fortsätta läsa "Morfar Prosten". Roligare barnbok får man nog leta efter. Tur att ingen ser eller hör mig, för jag skrattar så hysteriskt åt denna bok på var och varannan sida.

Puss, mys och sånt

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback