Lucia - 13 december

Nu saknar jag Simon.. av alla människor. Har så där mycket i huvudet jag behöver prata om och så har han åkt till ett utländskt land *skam på bägge dina hus* och min lilla Elin åkte till Cuba igår. Kommer sakna dig gumman. Blir så glad varenda gång du kommer hem från allt ditt flängande så att jag får mig en mysig fikastund med dig. Stort lycka till!

Igår kväll blev det bastu och bad i vedeldad tunna. Så underbart skönt att krypa ner. Det behövde min lilla kropp efter den här veckan. Sen har telefonen gått varm igår och idag av alla som frågar vad som händer ikväll. Lucia och allt haha.. Har inte förstått det där, inte sjutton super man på Lucia heller?

    

Här har ni älskade systers luciagäng. Ida är den sötaste blondinen där brevid lucian.

Nej se nu ska det bli en stunds tecknad film. Jessica och jag har börjat komma över vår lilla musikalperiod. Blev så i och med att vi såg Ariel. Så nu är det DISNEY-tema istället. Filmerna som kommer härnäst är Skönheten och odjuret, Svärdet i stenen och Oliver och gänget.

Puss puss puss och ha en underbar Luciadag!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ojoj, minns när jag var med...det är nog 9 år sen, haha

2008-12-16 @ 02:15:41
Postat av: Theres C

2008-12-16 @ 02:16:55

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback