Uppesittarkväll?

Tjola balooo hum hum hum dadum... fasiken vad jag är på bra humör ikväll. Examen är över och det har gått kanonbra, samt att vi blev klara med betygsättningen betydligt tidigare än jag räknat med. Har haft en så rolig eftermiddag tillsammans med mina underbara arbetskamrater. På grund av en viss övertrötthet satt vi mest och snackade skit och skrattade åt perversa kommentarer istället för att göra det vi skulle. Nu är det KLART!!

Kom hem, gjorde mig lite prinskorvar och druckit en massa julmust. Så nu vet jag inte alls vad jag ska hitta på. Helst skulle jag vilja mysa lite med en viss grabb ;-) men dessvärre är han ju låååångt här ifrån nu. Så får nöja mig med min vetenalle som vanligt haha..


Åh ett litet kort på mig och Johan från i lördags, lite lagom "salongsberusade" och så hehe.. Av någon konstig anledning blir jag alltid speciellt förtjust i kameror när jag är ute. Kan ni tänka er att jag för en gångs skull inte hade klänning =)

Om det är någon som vill ha uppesittarkväll med mig imorgon kan du ju höra av dig *ler*

Puss puss puss

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback