Äckeldag 2 tar hem hederspriset

Alltså allvarligt.. NÄR SKA MIN OTUR SLUTA?

Vaknade idag och tittade på klockan. Jag skulle ha varit på sjukhuset fem minuter sen. Snabbt som f** kollar jag bussen och upptäcker att nästa går om sju minuter. På med kläderna, ut genom dörren och springer till bankomaten. KÖööööööööööö!! Precis när jag får ut min hundralapp och vänder mig mot stationen ser jag bussen gasa iväg. Så jag landar mitt i mitt galoppsprång med ett enormt skrik.

Tre nålstick innan nålen satt rätt och gjorde ont så in i tusan. Nästa spruta imorgon!

Åtta timmar senare när jag har börjat landat lite efter droppet och de senaste dagarnas skit får jag beskedet från Martin att bilen nu är dödsdömd. Går inte att laga. SKJUT MIG!!!

21.50
Trodde dagen var slut, men icke. Nu brände jag sönder min vetenalle i micron. Så luktar rök i hela lägenheten och har vetekorn överallt på golvet. Inte ens ligga hemma i sin säng fungerar för mig. Känns som om gränsen för alltings djävulskhet är nådd!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback