Dammsugare är onda!

Lilla jag är en av de duktigaste människor ni känner på att bli skadad. Städning och jag är inte en bra kombination, inte dammsugning i alla fall. Dammsugaren gick till attack mot mig. TVÅ gånger!!! Först landar den på min lilltå, sen knockar den mig rakt på näsbenet med ståldelen av slangen. SLUTSATS: Dammsugare är ONDA!

Förutom det och några pinsamma typiska Hannamissöden så har helgen varit kanon. Fredagskvällen myste jag och Simon med öl och film. Lördagseftermiddagen kom mamma och pappa och tittade på indiantavlan. Tror Royan uppskattade min lilla idé. Har dessutom involverat honom helt i bokplanen. Det strålade till lite i hans ögon när jag delgav min plan, men vet inte om det var för han tycker jag är tokig eller om han tycker det var en rolig grej att göra tillsammans. Han ska hjälpa mig lite med det i veckan och jag ska ge honom mina skisser att beskåda.

Middag hos mormor och därefter hämtade jag upp Hanna och vi åkte till Jess och korkade upp våra flaskor. Isabelle är hemma från andra sidan jordklotet över sommaren så hon kom också och lekte lite med oss. När klockan blev mycket åkte vi in till Harrys och hade jätteroligt. Åtminstone hade jag det =) Vet inte alls vad jag hade för mig, men roligt hade jag minsann och lite krampkänningar i kinderna så skrattat mycket lär jag ha gjort. Gjorde bort mig lite för den fine tågkonduktören med världens sämsta raggningskommentar. Var inte menat som en sådan, men du milde vad roligt människorna runt omkring mig hade. Kan ju säga att klockskämten gick heta resten av kvällen.

Känningar överallt och en hel del fint att titta på!! Flickorna tappade jag bort på direkten, eller kan de ha tappat bort mig. Folk brukar säga jag har tendens att gå upp i rök ibland. Vara överallt och ingenstans på en och samma gång. Simon hittade mig åtminstone i exakt rätt tid för att få med både mig, min jacka och mina skor till bussen. Andra gången sen i somras jag åker buss. Kan säga att jag tycker inte nattbussen är riktigt samma kinderägg som tidigare =)

Nu ska jag leka med block och pennor igen :P *puss puss*


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback