Och kramig...

Igårkväll åkte Hanna, Jenny, Emelie och jag hem till Olof och partajade och sen blev det Scotts. Kan säga att jag var helkalas *skrattar* Hade väldans roligt och var på toppenhumör. Dansade så gott det gick på det trånga fylledansgolvet. Fick skjuts hem och somnade i bilen efter tre sekunder. Vaknade av att någon satt och petade på mig "Hanna, Hanna vakna, Hanna, Hanna vakna Hanna. Tror du vill stiga av nu". Stapplade in hemma och somnade på direkten. Hade fem missade samtal och sju sms när jag vaknade i morse haha.. Snacka om att jag var trött =)

Halv tio var det fika hos morfar. Sen åkte jag och Simon till Växjö och firade Elsa som tagit examen. Så roligt att träffa henne och Johannes igen. Var hur länge sen som helst nu. Direkt därifrån blev det in till Kalmar och dans till 21.40. Så nu är jag som sagt tröttast!!

Och kramig *suck* Typiskt man inte har någon som kramar på en just när man är som kramigast.
Ni vet det där med butler haha.. Kom underfund med att jag skulle skaffa sig en som kan krama och klappa lite på mig också. Eller klia mig på ryggen. En ryggkliande butler.. hur fint låter inte det *ler drömmande* som dessutom lagar mat.. Åååååh nu ska jag sova gott ;)

   
Olof och jag leker... tydligen! Observera att det där inte är Olofs hand haha..

Fick en väldigt chock när jag kikade i kameran i morse. Där fanns inte alls vad jag mindes. Ni kommer få lite smakprov under veckan hehe.. ;)


Kommentarer
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Ah okey men de låter ju trevligt =) Blev de nåt shoppat då? :) Mjo tyvärr går ju aldrig huvudvärken ritkigt över.. o ärskilt inte när jag jobbar, blir 9ac 10 ggr mkt värre..

2009-11-09 @ 08:00:27
Postat av: Hanna Larssson

Kul va de!

2009-11-09 @ 15:32:08

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback