Schlager - Deltävling ett

NU.. äntligen kommer min lilla recension av årets deltävlingar =) Såg inte den första förrän i onsdags. Ett par dagar senare än vanligt, men, men.. Älskade inledningen, men det kan vara därför Holding out for hero är en av mina absoluta favoritlåtar. Har haft den som ringsignal till och från under evigheter. Blandat med Queen då haha.. Så ja introduktionen av den första deltävlingen i Örnsköldsvik var toppen. Nanne Grönwall, Charlotte Perelli och Sonja Aldén.

Programledarna, ja Måns har jag alltid varit ett fan av så honom gillar jag. De andra två tycker jag mest var löjliga. Särskilt Dolph Lundgren. Tycker inte riktigt att han har i min festival att göra hmf..

Olas låt var väl den enda som jag tyckte var okej. Ja den var helt klart en av de bästa i den här deltävlingen, men inte var det något speciellt med den. Kändes tyvärr som vilken annan poplåt som helst. Den där Natalie är det flickvännen eller? Har för mig förra låten jag hörde med honom också handlade om henne.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback