Barcelona är MIN partystad

Torsdagar är nya favoritdagen i veckan, det är då det händer. I alla fall för mig. Först och främst blev det en massa fikande efter skolan. Mötte upp med Mira och vi hittade en mysig lite tapasbar som fick flera plus utav oss. Därefter träffade jag Johanna och vi drog hem till mig för att ta "en" drink haha.. Vi missade så klart skolans meet up, men hittade en egen bar och hade meet up på tillsammans med två australienare. Deras accent är så mysig. Det sa jag till Hamish också, men han bara skrattade. Tydligen har jag mycket roliga kommentarer eftersom alla skrattar åt mig hela tiden. Förstår inte det.. Trodde inte jag var den roliga typen???

Visst lite roligt var det kanske när jag försökte säga att japanen skulle tillbaks till Australien för att dyka, men fick fel ord i munnen så det blev dying istället för dyving. Tycker de ska vara glada för att de har någon som alltid lättar upp stämningen :P

Tyvärr är det så att man vill ha kontroll över sig själv när man går ut här och jag hade inte det till 100 % så tog metron hem vid tolv. Hehe.. men som vi flickor sagt så många gånger om nattbussen, nu säger jag det om metron. "Metron är som ett kinderägg, den är full av överraskningar" 
Tycker verkligen att de av er där hemma som har möjlighet borde komma hit och leka med mig.

Johanna och jag    Australinerna   


Kommentarer
Postat av: Emilia

haha gillar :D


Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback