Bloggarkivet

Berättade om dejtinglistan för Jenny som jag och Ida gjorde för några år sen strax innan hon träffade Johan haha.. Det var en lista med frågor till killen man träffar för att se om han är värd att lägga energi på att dejta. Den handlade dock enligt henne mer om utifall han var giftasmaterial eller ej. Så tydigen måste det göras en ny lista som gör det lättare att bedömma en killes potential.

När jag letade fram den i mitt bloggarkiv hittade jag även den här texten som jag skrivit om hurdan kille jag vill ha. Den är fyra år gammal och fortfarande lika aktuell.

Killen som kallar mig vacker istället för het.
Som ringer upp när jag lägger på.
Som skiter i alla andra tjejer han kan få.
Som vill krypa ner brevid mig i sängen varje kväll,
och ligger vaken för att få se mig sova. 
Han som vill visa mig för världen att jag är något.
Som håller min hand inför sina vänner.
Han som hela tiden påminner mig om hur mycket jag betyder.
Som tar med mig när han träffar sina vänner och säger
"det är henne jag älskar"


Kommentarer
Postat av: Anonym

så varför dumpar du killarna som skulle göra det för dej? faan hanna jag har hört dina krav innan å den där snubben du haft ihop det me så länge verka inte uppfyllt de där

2010-02-22 @ 00:20:12
Postat av: Alex

Instämmer med föregående talare, men du vet var jag finns ;)

2010-02-22 @ 01:30:25
Postat av: Tina S

Hur har du det därborta? hittar du någon/något intressant? :P


Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback