Blöt & frusen dag

Åååh baby boom, boom pesten härjar, alla ska ha elaka dvärgar.... *nynnar vidare* .....
Idag har jag fått reda på ytterligare två vänner som ska ha smått. Jag blir knäpp, de är överallt. Kryllar av dem.. Ska nog bo kvar här och aldrig skaffa barn. Mycket bättre för mitt psyke. Känns som om man gått från att bara vara till att bli vuxen så där äckligt extremt fort när vännerna omkring en trycker fram en efter en. Vet inte säkert om jag gillar det..

Nee usch idag har varit en riktig blä-dag!! Regnigt och kallt.. var blöt in på bara kroppen när jag kom hem från skolan. Så nu har jag en äcklig hemlängtan *suck* Ligger under två varma filtar med massor av kläder och dricker te. Tack gode Gud för te!!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback