Facebook

Har nästan lite dåligt samvete, har den senaste veckan raderat över 45 personer från min vännerlista på facebook. Varför ska jag ha s.k vänner där som jag aldrig ens skulle bjuda in på en fest? Sådana jag aldrig pratar med? Eller dem som inte ens hälsar på mig ute på stan? Vill ha de som verkligen är mina vänner kvar, så får väl se om det blir ytterligare några som ryker snart. Hmm.. fast vilka som är ens vänner kan ju ifrågasättas ordentligt. Hade det inte varit för att det är ett ypperligt sätt att hålla kontakten med dem som bor långt bort hade sidan varit borta för ett bra tag sen.

Pratat med hyresvärden om lokalen idag. Verkar gå enligt mina planer, kanske tar mig en extra månad här nere trots allt. Är ändå april och maj som ska vara de bästa månaderna. Synd att åka hem då. Ja ja.. får väl se vad som händer. Nu börjar jag lära känna lite människor och det känns great :D

Idag flyttade Lois ut, så jag stal hans täcke. Så inatt kanske jag klarar mig med ett par strumpor. Har verkligen långärmat och byxor på mig när jag sover. Dumma rum som inte är isolerade. Fast är väl en fördel till sommaren kan jag tänka.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha...börjar bittert...fortsätter positivt för att återigen klaga lite till...haha...känns som om du är dig själv fortfarande iallafall...=P




Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback