Första jordgubbarna

Haft en väldans flashback ikväll. Haft ganska mysigt där jag suttit i min säng, pluggat och lyssnat på Kalle Baah, det är en så skön rytm, man sitter gungar till. Även lite Alice Coopers I´m eighteen. Känns underligt att höra när man tänker samma sak nu som då. "I´m eighteen and I dont know want I want. I got to get away."  Sex år sen och jag ärlika fundersam nu haha.. LÄSKIGT!!!!! Sen har jag bytt och lyssnat igenom ett par nya skivor ikväll som jag gillar. Ska lägga in dem på telefonen imorgon med och bedömma bättre. Se om jag får några nya favoriter. Finns risk för det, great!!

Idag har jag och grabbarna i klassen planerat vår utflykt inför helgen. Ska bli skitkul att åka runt här och kika på alla fantastiska platser. Ska även på en ljusshow på kvällen. Därefter blir det troligtvis middag på en jättefin italiensk resturang.

Ikväll var Luis hur gullig som helst. Beklagade mig så igår över att jag inte fick några semlor. Då kom han hem med jordgubbar till oss idag istället och gjorde en helt otroligt god fruktsallad med massa grädde hihi.. Guu vad det är bra med en karl i huset. Sån här grabb borde alla flickor ha hemma. En som gör alla små supergulliga saker som vi uppskattar till tusen fastän de verkligen inte behöver. Thaaaaaaaanks for saving my night =) Ska med skaffa mig en sån karl.

Fruktsallad.. mumsigt =)


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback