Kurering i sängen

Då har helgen gjort sig påmind genom att ge mig en dunderförkylning. Behöver inte gå in på detaljer, men jag känner mig sjuuuuuuuuuuuk. Har nu köpt allt jag behöver för att kunna kurera mig. För imorgon måste jag vara frisk igen. Det är ju torsdag, tjejkväll ;) och på fredag har jag bestämt att vi ska till Barcelonas akvarium.

Lär tillbringa kvällen nerbäddad i sängen, dricka ingefärste och försöka repetera allt vi lärt oss de här veckorna, och det är inte lite kan jag lova. Kanske titta på The Crow med. Kanske skriva lite på mina noveller med tihi.. La ut en på internet igår och nu när jag tittade hade över 1500 personer läst den och jag hade fått betyget åtta av tio. Tycker det är ganska roligt att folk ändå tycker man skriver hyfsat. För att vara den första jag lägger ut är jag meganöjd. Skrev den dessutom bara på en halvtimme.

Mitt rum
Mitt rum, en säng haha.. vad mer behöver man :P


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback