Love this town

Jag fullkomligt älskar den här staden. Allt är bara så behagligt på något vis. Skolan var toppen och det var en trevlig klass. Vi var åtta stycken. En svensk kille från Kalmar haha.. Hur stora är oddsen för det? Sen en japan, två italienskor, en tjej från Belgien, en kille från Nya Zeeland och en från Polen. Han från Polen var asrolig, vi skulle göra övningar ihop men slutade med att jag låg dubbelvikt över bordet och kiknade av skratt. Han påminner lite om Chuck tihi.. Så där töntigt charmig, fast betydligt mindre snygg.

Finns inte så mycket turkkrull här nere Jenny. Det är helt enkelt en salig blandning av människor. Jämfört med Stockholm är detta himmelriket. Allting känns bara mysigt på något vis. Än så länge i alla fall. Enda jag känner lite sådär inför är spanskaläraren. Hon var inget vidare, men kanske blir bättre. Nu.. MAT :D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha...låter bra, ring mig på Skype när du hittar några snyggingar som passar mig, och då menar jag enligt mig och inte DIG ;)

Saknar dig en massa gumman!



Pussar

Postat av: Frida

Låter som det är kanon där nere. Blir riktigt glad av att läsa din blogg. Nu är man ju väldigt sugen på att åka ner och hälsa på! Vad åkte du med för bolag och behövde du mellan landa någonstans?:) Puss

2010-02-03 @ 10:47:46
URL: http://akeja.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback