Middag & tennis

Sååå trött nu, överallt.. Jag och Thelma blev ikväll hembjudna till Sami, Martin (tennistränaren) och hennes kusin på middag. De bor bara tre-fyra minuter härifrån. Självklart bjöds det på vin, så blev några glas ikväll med. Nästan lite trött på att dricka vin nu, men samtidigt är det väldigt gutt att ta sig nått glas för man somnar så gutt efteråt.

Idag har jag då som sagt testat att spela tennis för första gången någonsin och det var jätteroligt. Fick en ordentlig mersmak, men är även lite sugen på att testa riktig golf. Försöker hitta en sport som kan passa mig nämligen, förutom dansen. Fast ack vad mina armar värker. Skulle handla efteråt och kan lova att det kändes ordentligt innan jag var hemma med kassarna. Både i tennis och golf är tjejernas kläder lite småsexiga hihi.. me like ;)

Här är Sami och jag, mätta och belåtna
Här är Sami & jag, mätta och belåtna


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskade du, golf är ingen sport tro mig. det är idioti.:)

2010-02-23 @ 09:55:14
Postat av: stayna

JA!!! På med den sexiga kjolen och ut o svinga lite gumman! Du anar inte hur kul det är.

Jag och Halai vill ju ner snart o vore inte helt fel om vi fick ha med klubborna då! :) :)

2010-03-08 @ 23:14:54

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback