Regn på en lördag.. & mardrömmar

.. borde vara förbjudet *mutter* Mina planer att spatsera på Ramblan och kika på skor sket sig. Måste införskaffa ett par gossiga tofflor att ha inomhus för mina tår fryser.

Har pratat med Henke en stund nu och inser åter igen hur mycket jag saknar er alla där hemma. Hur bra jag än har det här så när jag blir ensam är jag väldigt känslosam. Så när jag stänger in mig för att sova, hela natten och en stund på morgonen är jag helnojig. Saknar er, tänker på er och längtar efter er. Ännu mer ibland när jag inte hör av er eller får svar ifrån en del av er som jag bryr mig mycket om. 

Drömmer de mest absurda drömmar också..
Inatt befann jag mig tre år tillbaka i tiden och hade precis träffat Jonas (lite mardrömsaktigt bara det nu i efterhand). Sedan blandades den där hemska filmen Intraceble in. Vi blev tillfångatagna av en man. Han spände fast mig på en vippbräda och strax ovanför mig hängde en vägg med mängder utav tjocka, sylvassa spikar i. Så om jag rörde mig det minsta skulle den falla ner över mig och hela min kropp skulle penetreras utav spetsarna, blodet skulle flyta och jag skulle vara död på några sekunder.

Av någon anledning så övertygade jag mannen om att jag visst älskade honom (?) och att jag skulle lämna Jonas direkt om han tog mig därifrån. Så efter det blev vi ett par och blev tydligen lyckliga. För livet var helt plötsligt underbart. Vi åkte på semester till Ullared med mina systrar (Den delen av drömmar var ganska fashinerande dock. En karl som frivilligt följer med sin tjej och henne systrar till Ullared.. haha) och när vi kom hem därifrån hade jag en salong som var väldigt framgångsrik.

Någon som har en tanke om vad en sådan dröm kan betyda?

Kommentarer
Postat av: Hanna Larssson

absolut ingen komentar..alls...

2010-02-15 @ 18:25:20
Postat av: Bjanca

Hannaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback