Schlager - Deltävling två

Lördagskväll och jag satt i Barcelona och tittade på melodifestivalen *skrattar* Aneta kikade lite över min axel då och då. Skrattretande pinsamt när det första hon såg var Dogges låt haha.. Tur Måns är med annars hade hela konceptet varit en katastrof i år.

Nå jag tror stockholmsvita tänder och viftande armar var genomgående i igårkvällens tävling. Eriks Manboy var den bästa låten. Ida och jag hade helt rätt när vi gissade att Andreas Johnson och han skulle gå till finalen. Undra förresten hur lång tid det tar för dem två att göra sina frisyrer på morgonen? Skönt att han dumpat Carola i alla fall. Han är så otroligt mycket bättre artist utan henne.

Hade hoppats mer på Highlights låt, dansbandsfan som man är :P Fast det kom inte ens med till omröstningen. Gick hyfsat bra för Kalle Moreaus & co. Har inget emot dem, men kanske inte riktigt rätt tävling.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback