En man i byrån

En del av mina vänner är så underliga. Någon sa till mig ikväll att det inte kunde vara särskilt svårt för en kille att leva upp till mina krav när den enda de egentligen tävlar emot är Lasse. Det är otroligt upprörande, för ni ska veta att Lasse har ALLT en man bör ha. Så ingen kan leva upp till honom. Han är mannen i mitt liv, så är det bara :P Sen har han dessutom varit gift med Lill-babs och det är inte alla som har (hon är grymmast). Även om hon nu råkat dejta halva Sverige, men kan Lill-babs ja då behöver inte vi vanliga människor oroa oss för det där med multidejting *skrattar*


Hittade några som favoritverser från gamla godingar hihi.. Nej inte Lill-babs dock!

"Tänk att ha en man i byrån, i en ask bland andra grejer. När som helst du får lust så plockar du fram din ask"

"Jo han ljuger ibland och han dricker ibland, men det struntar jag i. För jag vet ju vad har den karln har ;)
Åh när jag vaknar är det hans famn jag saknar.
Ja jag ska ge allt vad jag har till denna underbara karl. Så han blir min för hela livet."

"Jag vill ha en hönsnätsbur med alla gamla x på vinden.
Kunna gå upp då och då och ge dem varsin smällklapp på kinden."

 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Grattis på födelsedagen! Hade jag kunnat trollat fram en man som får plats i en byrå hade du fått honom. ;) Kram

Postat av: Hanna Larssson

gumman funkar inte din mobil???

2010-03-02 @ 20:58:17
Postat av: Hanna Larssson

skickade ju grattis mess ju....

2010-03-02 @ 20:58:56
Postat av: Ida

Du hitta snart din man. Herre gud klart man måste ha krav. Men man ska hitta en man inte behöver ändra på Hanna. Så fortsätt ditt sökande och rappotera till mig som vanligt hehe. Puss

2010-03-03 @ 11:41:52
Postat av: Bjanca

Tack Jessica =)

Jorå Hanna den funkar så jag fick ditt sms ler Fast jag byter simkort lite då och då eftersom jg bara har en telefon och två nr för tillfället.

Hehe.. jag ska avlägga rapporter som alltid Ida ;)

2010-03-03 @ 11:52:15
URL: http://bjanca.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback