Plaza de Catalunya

Länge sen jag kände att jag verkligen hamnat rätt ställe. Senast var nog nio år sen när jag började på Korr. Nu känns det verkligen som om jag är på exakt den plats som jag vill vara på. För tillfället i alla fall. Börjar komma in i att plugga igen. Känns ganska roligt faktiskt, men allt är så nytt och spännande nu så det är kanske inte så underligt. Har varit och fikat med två svenskar idag och har nu spatserat runt bland alla duvor på Plaza de Catalunya. Robin (killen från Kalmar) berättade idag att torsdagar träffas de elever som läser på skolan och går ut tillsammans. Så ska absolut haka på där imorgon och se om man kan träffa några fler roliga människor. 

Nu ska jag göra mig en kopp te och sedan plugga lite innan sängen. Ska försöka att inte sova hela förmidaggen utan ut och springa istället.

Plaza de Catalunya
Playa de Cantalunya


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback