Målet med 2010

Ååh pratade precis med André på fb. Han var i Dubai nu och har shoppat en massa skor. Om han hittat tre par redan, tänk vad jag hade hittat *suckar längtansfullt* Skönt att höra att han har det bra. Tror det var Bali han skulle till nu, hmf!!! Ska spara allt vad jag kan nu och nästa resa då blir det Sydamerika. Drömmen är att vi kan åka redan om ett år. Får ha det som mitt mål med 2010 att se till att den planen kan sättas i verket.

André och jag på Strand i somras


Oj oj vad alla tjatar om denna Nybro open. Inte en chans att jag ska dit. Sitta och frysa i en ishall, är ni dumma på riktigt haha.. Massor med vänner som spelar i olika lag och JA det hade varit roligt att träffa er OCH se er spela, men jag utsätter inte mig själv för sådant.. sorry! Ska bli roligt för imorgon kommer Henke och leker lite med mig, var superlänge sen vi umgicks nu. Så det ser jag fram emot. Sen är jag sugen på en liten utgång på lördag igen. Eller vad sägs?

Någon som försökt stänga av sina tankar för en stund och faktiskt lyckats? Ingen som kan smyga iväg ett litet tips till mig på hur man gör? Det går inte så bra för mig. Börjat lyssna på en artist som får mig ännu mer deppig än Winnerbäck. Vet inte om jag tycker det var så bra att du skickade de låtarna till mig för... jag Saknar Dig... och vill inte göra det, vill verkligen inte.

Tog fram dagboken nyss, inte skrivit ett ord på tre veckor. Har nog omedvetet tänkt att om jag inte skriver om det kan jag låtsas som om det inte hänt haha.. Alla röster som berättar onda saker om dig och mig har jag slutat lyssna på. Dessvärre har jag hört tillräckligt för att önska jag kunde få svar på en fråga som förföljer mig. Även om jag fick chansen att ställa den, tror jag inte jag skulle få ett ärligt svar och därav vill jag så gärna att tankeverksamheten kunde stängas av.

Fast hur många av de stora frågorna i livet får man svar på? *ler*

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback