Grand hotel & buggkurser

Haha.. mitt minne är så äcklig dåligt. Har funderat på vilken låt det är jag nynnat på i så många månader och NU igår hörde jag den äntligen igen. Scotts haha.. Kunde jag väl figurerat ut tidigare. Fast är Barbados som gjort den verkar det som när jag sökt på den nu. Ja, ja, JA, jag är lite patetisk som går runt och nynnar på dansband, men det är väl ingen nyhet *fniss*

Har pratat med så många av er om buggkurserna. Nu ligger tiderna utlagda.
http://www.spinnrockarna.se/kursaktiviteter/kursanmalan.php 

Kurserna i Nybro är följande; steg 1, söndagar 18.45 och steg 2, söndagar 14.45. Mer info finns på spinnrockarnas hemsida. Tycker verkligen inte att ni ska tveka nu utan ta chansen och köra på ;) 

Ps. Behöver ni någon partner kan ni hojta till så vet jag säkerligen någon som är på, annars går det alldeles utmärkt att anmäla sig som singel med.


Kommentarer
Postat av: erik

tur för mig jag bor i malmö haha..

2010-01-07 @ 15:04:32

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback