Hurtigt värre

Igår blev det lite vin tillsammans med Henke, eller mest för min del eftersom han spelar idag. Kul att umgås lite, för lär det ju inte bli mycket av när han blir pappa snart. Han hjälpte mig lite med det där matschemat som jag suttit och knåpat på. Så nu är de två kommande veckorna klara.

Kommit igång med träningen nu. Så tills dansen kör igång blir det hemmaprogram och gym. Har gjort ett par riktigt bra program att jobba med. I morse när jag vaknade jag gjorde mitt entimmesprogram, duschade (i den äckligt iskalla duschen, hatar den) och åt en ordentlig frukost. Sen tog jag en promenad och frös lite till.

Nästa vecka blir det gymträning och bassäng också. Håller jag mitt träningsschema kommer jag nog kunna bli bättre på lindyn med. Det är målet att jag ska bli lite smidigare och få bättre kondition. Lite stolt över mig själv att jag kommit igång nu. Ska bara lyckas fortsätta hålla på det. Dansträningen kommer ligga på ca nio timmar i veckan bara den :D


Kommentarer
Postat av: Henke

Bara glad att jag kunnde hjälpa dej en liten bit på vägen med ditt matschema. kram på dej tills vi syns nästa gång...för höras det komemr vi allt å göra..haha =)

2010-01-09 @ 14:58:39
Postat av: maria

hehe.. jo säkert att du kommer kunna hålla ett träningsschema :P

2010-01-09 @ 15:38:00
Postat av: Theres

Vad duktig du är gumman. Jag försöker också komma igång, men det tar emot, hehe. Jag är dock lite sugen på att börja dansa. Jag ska höra med Sofie också om hon fortfarande vill hänga på. När börjar det och när måste man anmäla sig? Kram

Postat av: Helena

Duktiga du, skönt när man väl kommit igång! =)

2010-01-09 @ 18:44:38
URL: http://minafinaunderbara.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback