Spung

Herre min tid.. tror att jag hostat sönder min hals nu, och magen värker av att jag har hostat så. Sov ingenting inatt och inte kunnat vila idag heller. Var femte minut har en ny hostattack kommit. Så nu har jag nog snart testat varenda huskur som finns. Jag behöver SPUNG.. Har för mig Pippi fick hostmedicin när hon bad om det haha..

Dags att krypa ner under min filt och kurera. Ska se en film The condemned, får se om den är något att ha. Sen hoppas jag att jag somnar tidigt. Imorgon ska jag börja storstäda mitt förråd och sen ge mig på lägenheten. Har en hel del att rensa ut nu då lägenheten ska hyras ut under våren. På kvällen ska det bli utgång med Maria och My. Det ska bli superroligt, så fruktansvärt länge sen vi festade till det =)

Ska upp till Stockholm nästa helg, så Helena har du ingenting för dig vill jag väldans gärna leka lite ;)

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Jessica

Nä, Spung är väl sådant man hittar i vägdiket enligt Pippi?? :) Krya på dig!!

Postat av: Bjanca

Haha.. tror spung var en herrans massa olika saker minsann =)

2010-01-16 @ 16:39:15
URL: http://bjanca.blogg.se/
Postat av: Hanna Larssson

kuckelimuck medicin ville ju Karlsson på taket ha iallafall..

2010-01-18 @ 14:42:11

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback