Tedrickande

Haha.. Min rumskompis dricker lika mycket te som mig om inte mer. Vi går nog båda två konstant omkring med en kopp i handen. Det är så gott att gå och surpla på. Hon berättade nyss om en lite teshop som ska ligga här i närheten, så jag ska gå och leta upp den i eftermiddag. Testa om de har några annorlunda sorter här jämfört me hemma :D

Mulnade tyvärr till lite nu i eftermiddag, men gick en sväng i alla fall. De hade dans i parken nämligen. Hörde musiken ifrån lägenheten så blev lite nyfiken. Det är en katalonisk dans tydligen. De står i en ring och håller varandra över armarna i färgglada dräkter. Lite skoj att se, tyvärr glömde jag ta med kameran. Fast vad jag förstod så dansar de i parken varje söndag, så nästa vecka ska jag ta kort på dem.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback