träningsvärk :(

Haha.. jag känner mig sååå vek, men nu kommer mina klagomål smygandes... TRÄNINGSVÄRK som f**

Kunde inte resa mig ur sängen i morse för benen vägrade. Det här kommer bli en utmaning för mig att fixa de här träningspassen, men du milde vilken motivation jag fått helt plötsligt. Tänker inte vara den där veka människan som jag känt mig som ett bra tag nu. Ska bevisa för mig själv att jag har kontrollen över mitt eget liv och ingen annan.

Så efter att ha fått en smarrig middag hos morfar tog jag en lång, kall promenad runt halva stan. Sträckte ut benen ordentligt och försökte samla mina tankar igen. Vet ni hur mycket skit folk snackar i den här stan? Jag är så trött, verkligen.. orkar inte lyssna längre. Allt har fått mig att sätta ett rejält blixtlås över min egen mun haha.. När jag kom hem ändrade jag dagens träningspass lite och körde rygg, mage och balans istället. Här har ni en brud som ska vara fit till sommaren ;) Vila på söndagar.. no way.

Synd du inte bor här Ida då kunde vi hjälpt varandra. Kommer snart ner och hälsar på dig gumman. Kämpa på med allt nu *kramar om*


Kommentarer
Postat av: Hanna Larssson

Du skulle varit med i pulka backen ist, där hade du fått ett ordentligt trräningspass,suck,men kul va det!

2010-01-11 @ 11:19:49

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback