Shapemaster

Berättade för er att jag målade om här lite i huset strax efter att jag flyttat in. Nu har jag äntligen börjat komma på vad som ska ske i rummet. Så idag har jag skaffat hit ett svart skrivbord, stol och hyllor. Känns perfekt för nu kan jag sitta här och jobba och alla mina grejer slipper hamna på köksbordet. Tror inte riktigt Andreas uppskattar att ha dem där. Fler investeringar till rummet får vänta tills vidare, vi kommer på en sån massa annat som ska göras först. Har dock min massagebänk där inne och lite av mina andra leksaker.

Har fått ett nytt jätteroligt jobb. Kommer arbeta som utbildare för ett företag i Stockholm som säljer olika hudvårdsmaskiner och salongsutrustning. Där ska jag hålla i utbildningar för två olika maskiner nu till en början. Varit uppe ett par gånger och det är verkligen spännande och utvecklande. Nu jobbar jag med en översättning för den nya maskinen Shapemaster som håller på att lanseras i Sverige. Det är en mycket användbar maskin som ger en rejäl bindvävsmassage som är i stort sett omöjlig att åstadkomma manuellt. Efter min första behandling kände jag mig som en ny människa. Hela kroppen behandlas och den hjälper mot t.ex. muskelspänningar, stress och celluliter. Så vill ni vara försökskaniner i sommar, tjoa till ;) Hoppas på att få hem den om ett par veckor.

Shapemaster


Kommentarer
Postat av: SuperJesse

Jag tjoar för fullt :)

2010-06-09 @ 21:01:01
Postat av: Bjanca

Hihi.. ja men då ska vi leka lite :p

Postat av: Ida H

Jag tjoar!

2010-06-09 @ 23:57:38

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback