Schlager - Final

Då var finalen över och jag, samt mina systrar är mycket besvikna över att Anna Bergendahl vann. Två felaktiga vinnare två år i rad. De hade det underbart i globen så är väldigt avundsjuk på dem. Fast jag hade en väldans bra kväll jag med. Johanna kom hit och vi lagade en massa god mat och tittade på schlagern tillsammans. Manboy var en av mina favoriter, men på första plats för mig var Peter Jöback i år. Den kar har allt. Det tyckte jag i och för sig om Stenmarck med, men Jöback har ännu mer av allt det där än vad de allra flesta artister med. Sen gillar väl alla vi tjejer det där oåtkomliga haha...

Allt som allt från samtliga tävlingar är detta min favoritstund. Öppningsnumret!! Hanna, det är din och min låt hihi ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna

ja vet gumman, det är våran låt! ingen annans!

2010-03-16 @ 11:29:56

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback