SNÖ i Barcelona

Att vakna i Barcelona, dra upp rullgardinen och se snö falla ner utanför fönstret. Det var inte vad jag förväntat mig eller vad jag ville. Lät gardinen falla ner och kröp ner i sängen igen. Drog täcket över huvudet och önskade mig en annan dag. En timme senare insåg jag att dagen tyvärr inte skulle bli så mycket bättre utan jag steg upp och gjorde mig frukost/ lunch bestående av varma mackor. Har inte haft någon fantasi vad gäller maten på flera dagar nu. Planen för förmiddagen var egentligen salsa och vattengympa på gymmet och sedan handling. Sket sig!

Efter skolan klippte jag mig. Fick en helt fantastisk frisör så jag var väldigt nöjd. Dock var det halv snöstorm när jag skulle tillbaka hem. Så med mössa på var jag inte i toppskick längre. Skorna läckte in och jag var blöt in på bara kroppen. Handlingen sket sig ytterligare en gång och kvällsmaten blev ungefär lika underhållande som lunchen.

Det har börjat regna istället och jag ligger fullt påklädd under två filtar med datorn i knät och fryser. Imorgon SKA jag handla och jag SKA till gymmet och jag SKA göra läxan.

Snö i Barca den åttonde mars.. usch


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag läste om snökaoset i Spanien! Stackare! Nu när vi börjar få vår! Hoppas livet leker där nere! Jag praktiserar i Malmö nu, är jätteroligt! :) KRAM

Postat av: Hanna

snö.......haha..haha



2010-03-14 @ 01:40:55

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback