Back in Sweden

Väldigt dålig uppdatering sen jag återvände till Svea rike och det ber jag om ursäkt för. Har helt andra saker i huvudet för tillfället. Hänt väldigt mycket sen sist. Kom hem till min underbara pojkvän och har visst råkat bli sambo för tillfället, men det är rätt mysigt ska ni veta. Hyrde ut min lägenhet när jag åkte till Barcelona, så den finns fortfarande kvar fast i någon annans händer nån månad till. Hoppas bara att grabben kommer stå ut med att ha mig här. Vet att jag kan vara fruktansvärt krävande så försöker tänka mig för lite.

Helgen har varit fullspäckad. Valborgskvällen blev jag utbjuden på middag, finaste som överraskade mig och jag blev så glad. Lördagen var den kalas ute i Agebo för att fira pappa och på kvällen blev det ännu mer kalasande när vi firade Andreas. Resterande tid har jag ägnat åt att måla. Ett rum som skulle målas om och tydligen är jag lite väl noggrann fick jag höra för det tar mig en enorm tid haha.. men nu ikväll blev jag färdig. Nu är det bara några lister som ska målas med.

Hade tänkt kommit i säng tidigt ikväll, men blev inte så. Det där med webcam är farligt. Spenderade en bra stund med att prata med Henrik Broman. Var evigheter sen vi pratades vid. Ska på hans prästvigning i sommar, det ska bli roligt minsann.


Min älskling & jag


Kommentarer
Postat av: TucciT - svar på kommentar

jassså? vem ska du bli sambo med? ;) Ursäkta mitt väldigt sena svar :) Kram

2010-05-05 @ 16:33:23
Postat av: TucciT

hehe läste jag ju nu att de var me pojkvännen :D gud vad kul.. ler..



super fin bild också :D

2010-05-05 @ 16:34:01
Postat av: Theres

Vad kul att du är hemma igen :) Hoppas vi syns snart. Kramis


Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback