Rosévin

Nu har jag myst ner mig i soffan framför Så ska det låta. Har en flaska med rosévin och lite tilltugg framför mig. Mycket behagligt att bara få vara så här en fredagskväll. Älsklingen är iväg och spelar fotboll i Orrefors. Lider med dem att spela idag. Kallt och regnigt, uscha!! Nu är det sista färdigmålat i rummet så imorgon kan vi börja inreda där inne. Någon som har förslag på vilken färg man ska ha på gardiner i ett rum som är champinjonfärgat? Har ingen aning själv, det funderade jag inte på när jag valde färgen.

Helgen blir ganska lugn för min del. Ska på dansavslutning på söndag och så är det dans med Divane på kvällen i Kalmar Follkets park. Så är det någon som vill följa med bara hojta till.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback