Sthm & utflykt

I fredags blev det en mysig hemmakväll med lite grillat och Så ska det låta. Sen packade jag en ryggsäck och begav mig upp till Stockholm. Blev lite kinkig då första tåget blev inställt så fick åka ersättningsbuss från Nybro till Alvesta. Kom en timme senare än planerat till Stockholm. Bosse hämtade mig på stationen och vi åkte direkt till Enköping där jag skulle hålla kursen. Det kändes som att det gick bra och att de var nöjda. Efteråt checkade jag in på Scandic hotell i Bromma. Köpte med mig lite kinamat upp på rummet. Hade för en gångs skull inte med mig datorn och det var ganska skönt att koppla bort omvärlden lite grann. Söndags morgon hade jag helt tappat rösten. Lite otur att det var just denna dag när jag ska prata non stop. Lyckades ändå rätt så bra tyckte jag. Hon var jättenöjd och som tack fick jag den nya chanelparfymen. Inte fy skam det =)

Har en hel del på gång vad det gäller kurser framöver och det känns väldigt roligt. Det är utmanande att köra sådana här dagar och ger mig mycket. Efter kursen blev jag utbjuden på middag, persisk mat. Det var inte min grej, smakade väldigt underligt. Därefter träffade jag Linn en snabbis innan bussen gick hem. Hon ska till Oslo och se eurovision i helgen. Snacka om att jag är avundsjuk.

********** **********

Förra helgen firade vi mamma och pappas 25-åriga bröllopsdag. Vi åkte hela familjen på utflykt på Öland. Åt en jättegod picknick och sedan red vi Islandshästar. Hade en väldigt rolig dag. Är inte så ofta som vi ses och umgås alla numera. Har varit lite utspridda ett bra dag.

Picknick med familjen
Picknick med familjen

Lina och jag på Islandshästar
Lina och jag på Islandshästarna

 


Kommentarer
Postat av: emelie

Supermysigt!! jag vill också picknicka! (psst jag åker 9 aug-1 sept:)


Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback