Keanu Reeves

Nu ska vi diskutera Matrix en kort stund. Jag älskar dessa filmer, fullkomligt JA. En annan värld, andra liv, annorlunda mystik. Allt sådant jag behöver i en film för att den ska tilltala mig och Matrix är i en klass för sig. Den har otroligt höga betyg ifrån mig på filmtipset.  Finns bara ett litet dilemma. Keanu Reeves. Jag känner och tror stenhårt på att det finns någon annan där ute bland våra kändisar och skådespelare som skulle gjort den rollen 20 gånger bättre. Vet ni tex någon film förutom dess han gjort bra. Han ser alltid mesig, tråkig, alltid samma ansiktsuttryck och tristess över omgivningen (och visst det är hans image). Sen har han inga snygga, sexiga armar heller. Det borde han ha

Nej nu är det dags att lista namn. Så ger mig förslag är boys and girls. Om jag fick utesluta Keanu Reeves ur Matrix.

Vem hade bäst klarat utmaningen att ta rollen i hans ställe och briljera?

Dags att nominera!! Skriv som kommentar vem din nominering blir.
Eller om du nu tycker att jag har fel för den delen med =) Kom i så fall men bra argument tihi..

Puss på er och get on it!!

Vem hade bäst klarat utmaningen att ta rollen i hans ställe och briljera?

Kommentarer
Postat av: Bjanca

Själv vill jag nominera James Caviezel. Som spelade Jesus i Passion of the christ. Även spelat i filmer som Deja vu, Angels eye och greven i Greven av Monte Christo. Trots detta är han ganska okänd, men en fantastisk skådespelaförmåga utav dess like.

Postat av: Bjanca

Insåg att jag ha flera jag vill nominera. Så skriver nog alla mina förslag ;) Santiago Cabrera som spelade Isaac Mendex (konstnären) i Heros.

2008-12-12 @ 02:38:59
URL: http://bjanca.blogg.se/
Postat av: Bjanca

Chris Evan från Fantastic four?

2008-12-12 @ 02:40:45
URL: http://bjanca.blogg.se/
Postat av: Henke

Sluta nominera alla godingar.. Ska vi nog upp med ngt bättre (förutom att Keanu Reeves har en visst otroligt schysst stil, så tur att det inte går att kicka honom) haha...



Men vad sägs om one of yourgreatest love Jude Law? (för blond numera eller?

2008-12-12 @ 02:45:33
Postat av: Bjanca

Lite blond är han nog haha.. varför inte Johnny Depp, eller Jake Gyllenhall. Kanske kanske Milo Ventimiglia, han är ju redan så mystisk och häftig ;)

2008-12-12 @ 02:54:32
URL: http://bjanca.blogg.se/
Postat av: Henke

Nominera inte alla killar du tycker är heta morrar.. Jag vet vad du tycker om Reeves.. men han förtjänar ändå en ordentliga rivaler inför sin trial

2008-12-12 @ 03:00:34
Postat av: Anonym

Rupert Friend som spelade med i stolthet och fördom. Dock MÅSTE han ha långt hårt. Halv lång gäller förresten för James Caviezel, det är sexigast.

2008-12-12 @ 03:08:40
Postat av: Pontus

Att ingen ens nämnt Christian Bale är ett mysterium jag aldrig kommer förstå. TOKBRA!

2008-12-12 @ 23:28:49
URL: http://pontus.bloggspace.se
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Tackar så jätte mkt Hanna :) ler.. hehe mjo skulle åkt till dig me några ju :P hehe.. hoppas du mår bättre nu? :) Kram

2008-12-13 @ 10:28:14
URL: http://tuccit.blogg.se/
Postat av: Ida

Gillar han jesusponken du snackat om. Han ser ju sådär läckert mystisk ut

2008-12-13 @ 11:02:45
URL: http://mirsa.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback