Merlin

Merlin.. japp den nya serien jag följer. Merlin, kung Arthur och riddare Lancelot. Jag älskar allt som är lite overkligt och innehåller magi. Helt klart charmig serie och Lancelot är sjukt snygg *ler stort* By the way, han som spelar Isaac Mendez i första säsongen av Heroes.

Så mitt dagsnöje har varit att titta på serier och äta onyttiga saker. Hört att man absolut får göra sånt när man är sjuk. Hämtat ut antibiotika idag. Så hoppas jag blir piggare snart. Är osäker på hur det kommer gå med behandlingen imorgon om de ställer in den eller inte. Man ska ju helst inte ha några infektioner i kroppen när den utförs.

Och medans jag surfat runt på nätet idag så har jag även konstaterat att damerna i kändisvärlden bytt ut sina assocerarer från minihundar till bebisar. Tänk så totalt ute man är som varken har det ena eller andra =) och vad fasiken, jag är lika förbaskat glad för det.

Insett att mina mediciner är till en stor fördel för mig på fler än ett sätt. Går varken upp eller ner i vikt, så kan äta vad jag vill när jag vill utan att behöva bekymra mig. Är nog lite lyckligt lottad trots allt tss..

Puss på er


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback