"Pinsamt"

Bio i onsdags *ler* Narnia och jag var på toppenhumör så klart. Kommer i god tid till biografen, vi hämtar ut biljetterna i automaten och sätter oss för att vänta på att föreställningen ska börja. Hinner gå på toa, köpa varsin stor dricka och en gigantisk bunke popcorn. 21.00 börjar insläppet och vi traskar fram där. När jag sträcker fram biljetterna säger gubben... "- Men ni är ju på fel biograf". Vi har alltså enbart fem minuter på oss att springa de 500 meterna till den andra biografen med exakt samma namn. Så med vår dricka och popcorn kutar vi fram längs Malmös gator och inte nog med att folk glor som idioter (för hur normalt är det att man kommer springande med en stor bunke popcorn) Nej då har man dessutom dilemmat att det blåser så alla vi möter få popcorn flygande på sig *skrattar* Så med andan i halsen kommer vi precis i sista sekund inspringande på rätt biograf och möts av en skrattande kille som tar emot våra biljetter.

Ibland känner jag mig bara så fruktansvärt hopplös. Fast hur lätt är det att veta vilken bio som är filmstaden 1 och 2 i en stad som Malmö? Men pinsamt var det.. Tacka vet jag Nybro som har EN biograf ;-)

Kommentarer
Postat av: emelie

HAHAHAHAHA! och du tyckte min bh-historia var "klyftig", hade betalat en biljett för att få se er två kasta er fram på malmös gator:) puss

2008-07-18 @ 17:13:33
Postat av: Hanna

skrattar ja det var säkerligen en sevärdhet. Två förvirrade människor i en stad som Malmö hua mig ;)

2008-07-22 @ 16:23:55

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback