Raderat bort dilemman

Ja ikväll fick jag extremt mycket nog. Nu har jag raderat människor ur mitt liv. Många av dem förhoppningsvis för gott. Ingenting jag nånsin velat göra, men har raderat nummer i telefonen, tagit bort och blockerat människor på msn. Tagit bort s.k. vänner på facebook och helt enkelt förvisat mig om att människor jag inte behöver i mitt liv är väck. Blev så jäkla förbannad och nu ikväll kändes det som en kalldusch. Så tänker inte ha det så här längre. Dem jag vill ha i mitt liv är sådana människor som jag verkligen med glädje kan kalla vänner. Sådana personer som får mig att vara positiv och må bra. Behöver inte bli sårad eller ta mer skit längre. Tycker inte själv att jag förtjänar att bli lekt med.

Kommentarer
Postat av: Elsa

kramar om


Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback