SCHLAGER - delfinal 1

Ikväll körde det igång och jag och mina systrar är så klart i extas haha.. tyvärr kunde vi inte ses ikväll, så finns i alla fall en fördel med flera delfinaler. Kvällen slutade inte riktigt som jag förväntat mig. Själv tyckte jag allra bäst om Emilia, så blev glad att hon gick vidare, men resten var bara blä.. Till finalen gick även Alcazar och dem har jag aldrig gillat. Hade hellre sett Scotts eller Nina Söderqvist till finalen än dem. Inte lite bestörta vi blev när det gick så bra för Caroline af Ugglas. Hon är bara äcklig enligt mig och nattskjorta och turkosa stövlar på scen i melodifestivalen. Någon måtta måste väl ändå finnas??

Var hos Linn, drack lite vin och tittade på schlagern där. De andra skulle vidare in till Kalmar sen, men jag hade verkligen ingen som helst lust. Känner mig lite tråkig som gick hem, vet inte vad det är med mig. Troligtvis tappat stinget lite för en tid bara. Tog en långpromenad med Zita istället och pratade med André i telefon och sen hem. Spar mig till Stockholmsresan nu *längtar*

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh jag missade Melodifestivalen igår och Scotts var ju med, vilken otur men gissa vem som kommer att sitta bänkad framför reprisen imån? ;) När var det förresten ni skulle åka och titta? Puss sötnos!


Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback