Dags för party

Här har ni tjejen med sjuka humörssvängningar. Mitt humör kan verkligen svänga på tre sekunder, det är på gränsen att jag själv tycker det är läskigt haha.. Haft en jättehärlig vecka i det fina vädret. Badat, solat, varit på cykelutflykt och så jobbat lite granna med. Igår kom Henke till mig efter jobbet och lekte. Skönt med någon hos sig som får mig på toppenhumör när som. Den människan har en underlig egenskap att lyckas med det. Han hade med sin lilla voffsing med, en sån liten sötis. Hängde med mina söta systrar en stund med, som sen spelade volleyboll i badhusparken.

Idag har jag varit och fikat med Måns, en gammal klasskompis som jag inte träffat på åtta år. Jätteskoj att träffas igen efter så lång tid. Sen blev det en runda till Agebo igen där Ida och jag hade behandlngar. Kändes som om de var väldigt nöjda idag och det känns skönt. Positiv feedback behöver man ibland och det är så roligt att jobba med Ida också.

Nu har jag pysslat om mina fötter lite. Känns som om jag gör det ofta enligt den här bloggen, men det kan bero på att jag är en liten skofanatiker. Så vill ju att de ska se hyfsat fina ut. De var helt trasiga efter förra helgen då jag använt tre av mina nya par skor. Just nu har jag fötterna i två plastpåsar med paraffin i, tänkte de ska bli lite mjukare.

Har förresten fått en ny idé jag funderar en massa på angående min framtid och oavsett vad som händer så ska jag nu njuta av sommaren och ha det så underbart jag kan. Nu ska jag strax iväg till Linn och dricka lite vin med flickorna. Dags för party =) Kiss kiss

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback