Hemmaspa

Ni vet att jag ofta beklagat mig över att vara ensam. Tror jag kommit över den där tröskeln nu och börjat njuta av ensamheten igen. Ikväll har jag haft hemmaspa igen. Det är så skönt att bara vara själv. Lagt ansiktsmask, haft fötterna i ett varmt fotbad och gjort dem fina. Lackat mina naglar och vaxat benen. Har ett chokladvax. Känns väldigt lyxigt och det doftar väldigt gott. Chokladdoft i hela lägenheten nu. Nej men det är skönt att krypa upp i soffan med en kopp te och en bok. Behagligt att kunna göra saker bara för min egen skull. Tidigare har jag haft så mycket jobb att jag aldrig unnat mig att njuta av ensamheten utan istället blivit besvärad av den. När jag var ensam kände jag att jag var tvungen att jobba.

Flickor ni får komma hem till mig någon kväll så ska vi ha ett litet pyjamasparty. Lite god mat, snacks och hemmaspa, vad sägs om det?

Nu är allting färdigpackat, jag är i brukligt midsommarskick, klänningarna utvalda, godiset uppätet och sängen nybäddad. Dags för en sömntablett, en god natts sömn (fick inte det igår natt, vaknade och det kändes som ett ånglok kört över mig) och imorgon åker Ida och jag till Öland för att leka runt midsommarstången, äta nypotatis och sjunga snapsvisor.

GLAD MIDSOMMAR ALLESAMMANS!! ÄLSKAR ER ;)



Hälsade på lilla bebisen idag som vi fått hemma i Agebo =)


Kommentarer
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

haha jaa.. han e super söt den lilla grisn =) ler..



Tack desamma.. hehe jag e lite sen på o svara..men ättre sent än aldrig :P Hade du en bra midsommar?

2009-06-22 @ 21:28:19
Postat av: Jessica

Hoppas du hade en underbar midsommar!! :)

2009-06-22 @ 21:40:30
Postat av: Sandra

Åhh vilken söt kattunge!!


Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback