Nya tavlan

Har hängt med Ida hela dagen idag, tittade på hennes goseankor *ler* Först var vi hos morfar och Berit och åt köttfärslimpa. Riktigt husmanskost, det uppskattar jag då verkligen. Sen hämtade vi min nya tavla, den blev jätteläcker. Så hänger på väggen ovanför tvn nu, är 50 x 70, så det blev precis lagom. Den föreställer min far och Ammy klädda till Indianer.

När vi kom hem till mig igen vaxade vi benen och tittade lite på film. Sen kom Frida och nu har vi varit och kikat på Linas nya lägenhet på Mellangatan och kånkat en massa grejer. Avundsjuk så in i den är jag på hennes garderob, det är min dröm *suck* Bra balkong med, där blir det grillning sen har Ida och jag planerat. Hittade några lönnäsor som vi roade oss med en stund. Så går det när man inte har något bättre för sig. Kände vi oss som barn på nytt för en stund =)


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback