Första snön

Finns det något mer deprimerande än att den 15 oktober se vinterns första snöflingor dala ner framför ögonen??? Pratade med Hanna och skönt att jag har någon som står helt på min sida. Snö över jul och två veckor därefter sen får det vara bra. Snön ska finnas ungefär lika lång tid som man har julsakerna framme. Sen är jag nöjd. Därefter kan vintern få vara över för min del. Lilla morfar har äntligen kommit hem så ska åka hem till dem och beklaga mig lite imorgon *ler*

Klantigheten själv =( Hällde nyss ut min tekopp över hela tangentbordet. Så går det när man är ofokuserad och har huvudet fullt med dygdetik. Ska nog ge mig själv en rejäl sockerkick bestående av kladdkaka tihi..

Idag har hantverkaren varit och tittat på lokalen och på var det passa bäst att sätta in en toalett. Tror det kan bli ganska bra. Funderar för fullt på golv, färger och inredning nu. Ingen som har lite bra tips?


Kommentarer
Postat av: Hanna..

lite som han på reklamen som häller våffelsmeten på datorn ist för våffel järnet.....

2009-10-15 @ 22:01:38
Postat av: Hanna..

Lite som han på reklamen som häller våffelsmeten på datorn ist för i våffel järnet... -Not good..

2009-10-15 @ 22:05:17
Postat av: Hanna..

Upprepar tydligen mej själv också-Not good.. :(

2009-10-15 @ 22:10:16
Postat av: Sofi

Jag håller inte med. Jag älskar vinter, älskar iof både sommar, vår, höst och vinter. ^_^



I Tokyo är det dock mellan 15-20 grader just nu. Idag är det strålande höstdag och jag ser fram emot att få en japansk middag tillagad av pojkvännen och säkerligen lär väl han och hans bror dricka lite vin och underhålla mig som sist. :P

2009-10-16 @ 04:15:58
Postat av: TucciT'

jag missade första snö-flingorna.. detta äör skandal.. jag satt hos doktorn i två timmar då o fick bara att sms om att de snöade o jag såg ine ut snyft hihi.. i övrigt tycker jag också de är för tidigt me snö nu :O Shit..bara oktoer somsagt..



vad e de för lokal? Kram

Postat av: Tina S

Snö är bra hanna! tänk så här.. Jag vill ha snö, För Tinas skull, för då känner hon att det är nämre till hennes baby ska komma :P

2009-10-16 @ 09:52:45
URL: http://onodiginfo.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback