Tomorrow = D-day

Då är det tråkigaste avskedet avklarat. Usch vad jag blir känslosam ibland, vet inte vad som tar åt mig. Fast just nu känns det jättebra. Visste redan att det skulle bli så här, så det hade jag förberett mig ordentligt på. Hade ju planerat detta sedan länge, men sen känns det inte lika lätt när det är dags. Senaste veckorna gjorde mig lite nojig med trots att jag redan bestämt mig för hur jag ville ha det. Knäpp man blir i huvudet ibland, men så underbart att komma iväg nu. 

Som jag skrivit tidigare; "detta är en rehabilitering för både kropp och själ". Har inte sovit många minuter inatt. Inte direkt legat klarvaken heller utan befunnit mig i någon slags dvala. Kan ha berott på att jag igårkväll knaprade i mig fyrdubbla dosen morfin för att få bort smärtan i mina knän. De svullnade upp till nästan dubbel storlek efter dansen och värkte något otroligt. Haha.. kanske morfinet som gjorde att jag blev så blödig med. Förra gången jag tog så många tabletter satt jag ju och grät i telefonen för Simon i flera timmar. Vet att jag inte ska göra så, men när man har medicin som tar bort smärtan är det svårt att inte använda den. 

**********          **********          **********          **********          **********          **********
Varit på sjukhuset nu och smet upp på reumatologen med en snabbis när jag ändå var där, men min läkare var inte där idag. Beställde en tid direkt efter hemkomst. Vill inte ha tillbaks den smärtan i benen som jag fick igår så jag tror det kan vara dags för en ny behandling med Mabthera när jag kommer hem. Weah några dagars sjukhusvistelse till låter väl toppen.

Är i alla fall mycket mycket gladare nu i eftermiddag. Blir alltid så när jag träffat Henke. Det har inte undgått honom heller att han har den inverkan på mig heller haha.. ;) *tack för fikan vännen*



Fasiken vad jag kommer sakna er alla. Har riktig resfeber nu. Känns så underligt att resa själv och inte ha någon att dela den här upplevelsen med *pussa*

 


Kommentarer
Postat av: Tina S

Du kommer ha det skit bra :D

Postat av: Ditt KK....haha

Tack sj vännen..Ville inte släppa dej ur min famn men jag hade ju inget val....komer sakna dej tjejen...Kram

2009-09-07 @ 13:04:38
Postat av: ante

skönt man inte är ensam om att ha tagit de där smällarna när du drogar ner dig. Fast jag lider med grabben, mig blev du ju mest bara arg på.. =) Hoppas att du får en bra resa och krya på dig sötnos. Krama

2009-09-07 @ 17:17:29
Postat av: TucciT

Vart är de du ska resa för nånstans? kramis ha de så trevligt nu

2009-09-07 @ 22:24:35
URL: http://tuccit.blogg.se/
Postat av: Jenny

Saknar dig redan gumman!!

Ha det nu så underbart o lägg allt gammalt bakom dig.=)

Jag tänker på dig o hoppas du får det underbart.

Sola lite åt mig med. ;)



Puss tjejen min!

2009-09-07 @ 22:52:29
URL: http://jennynordvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

hoppas du får en underbar resa :)

2009-09-08 @ 08:26:14
URL: http://ardnass.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback