Migränanfall

TIPS!! Åk INTE tåg/ tunnelbana när du har migrän.

Själv hoppas jag av vid första stationen och stod med huvudet i en papperskorg i 20 minuter. De blickarna jag fick *skrattar* Enda fördelen: Jag bor för tillfället i en STOR stad där jag känner ytterst få människor rent procentiellt.

När jag nästan svimmat ett tio-tal gånger av att alla äckliga människor stod så nära och det gungande tåget föll jag ihop en stund på gräsmattan utanför tunnelbanan. 20 minuter senare låg jag hemma i ett kolsvart rum och där befann jag mig i över åtta timmar innan värken började minska.

Nja inte riktigt sant, låg en timme på toalettgolvet med. Illamåendet kommer alltid hand i hand så hade inte så stort val.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback