Blöt hund & längtan bort bort bort

Luktar verkligen blöt hund här nu, det är aningens äckligt faktiskt. Fast det kompenserar med att så fort man kommer hem möts man av två små gullungar som blir hur lyckliga som helst över att se en.

Tittat på Rasmus på luffen precis. Hmf får en inte alls att längta efter sommar och värme. Ska skicka in lite kort som ska framkallas från 2009 så jag kan göra album sen. Tänkte även att jag ska skicka korten från Teneriffa till dem som var med. Jag var ju den som tog allra mest kort tror jag. Suttit och kikat igenom dem nu och samtidigt sneglat mot fönstret där jag ser snön virvla utanför. Snacka om att jag vill ta ett flyg och bege mig sex timmar söderut *suck*

Bad på Teneriffa *längtar*

    Mattias    Annika och jag dricker lite vin


Kommentarer
Postat av: Din "lek kompis"

Vackra bilder..

längtar tills jag få se dig imorgon...kram


Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback