Första dagen

Idag har jag promenerat omkring i området kring Llucmajor där jag bor. Precis utanför ligger en liten park där jag spenderat en stor del av eftermiddagen. Ett väldigt lugnt och behagligt område. Gubbar som samlas och spelar brädspel (precis som på film tihi..) sjukt många människor med hundar av alla sorter och storlekar.


Det gråa huset i mitten är där jag bor

Hihi., och vet ni vad som är allra bäst med den här stadsdelen som jag bor i, alla är jättesmå. När jag gick längs gatan förut fick jag för första gången i mitt liv känna mig lång och då hade jag ändå gympaskor haha.. JAG var en av de längsta på hela gatan och kunde se ner på folk. Vuxna människor.. What a feeling ;)

Fotbollsplanen i övre delen av parken
Tittat på fotboll en stund med. Ligger en plan i övre delen utav parken där man får en hyffsat schysst utsikt. Så jag stod där och njöt av solen. Tänk att till och med fotboll är roligt bara solen skiner haha..


Kommentarer
Postat av: Per Olsson

Ser underbart ut :). Tror du kommer att få det underbart! Här är snö och svinkallt... Kram på både dig och Barcelona.

2010-01-30 @ 23:41:52
Postat av: Tina S

faan hoppas du har det bra där borta i värmen!


Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback