Nervositet till 1000

Är verkligen jättenervös inför att åka nu. Fast känns som om jag har kontroll på allting i alla fall så det ska nog gå jättebra hoppas jag. Klockan är nästan tolv nu och jag har allting färdigpackat. Har rensat klart alla garderober så det ska bara bäras ner till förrådet nu. Pappa ska komma och hjälpa mig imorgon förmiddag. Det är inte lite grejer man samlar på sig. När jag flyttar tillbaks ska jag nog ta en ordentlig rensning. Både bland kläder, skor och prylar.

Kommer sakna er alla så otroligt mycket. Har
skype, så jag föreslår att ni skaffar det så kan vi pratas vid hur mycket som helst.

Aneta, tjejen som jag ska bo med skrev förut att det blir en liten middag med goda vänner på fredags kväll. Skoj att få träffa några av henner vänner redan första dagen.

*kram på er*

Kommentarer
Postat av: Jessica (elvis)

Ha så jätteroligt nu!!!! KRAM

2010-01-28 @ 12:58:14
Postat av: Syster Frida

Tycker det känns lite sorgligt, såhär utspridda har vi systrar aldrig varit. Men är riktigt glad för din skull, tror de bli kanon! Älskar dig. Puss

2010-01-28 @ 16:53:32
Postat av: Sandra

Hoppas du får ett underbart :D


Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback