Vem talar sanning?

För det första frågar jag mig vad sanning egentligen betyder. Olika människor har så annorlunda syn på vad som är sant när de berättar den. Flera historier med olika vinklar som svirar om den verkliga sanningen. Vet inte vad jag ska tro. Jag ställde frågan och jag fick ett svar. Känns inte som om det skulle vara någon idé att ljuga, men vet inte om det var hela sanningen heller.

Om det svar jag fick var sanning undrar jag hur i helvete våra s.k vänner kan ljuga så jävla mycket, hitta på en massa idiotiska saker och hur de kan förvränga sanningen så totalt. Vad vinner de på det? Vad hon vann på att kontakta mig förstår jag för hon fick precis vad hon ville, men alla andra?

Skriver nog för mycket skit på den här bloggen tror jag, men jag hoppas bara att folk ska sluta lägga sig i våra liv och låta oss själva få reda ut problemen.

Sett en underbar och vacker film ikväll som jag vill rekommendera; August rush.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback