Mojito

Vet ni vad jag tror, att mina humörssvängningar beror inte som alla andras på hormoner. De skiftar efter vädret haha... men det är sant. Så länge solen skiner mår jag helt underbart och idag efter en promenad i strålande sol kändes livet helt jättehärligt igen. Sen vissa underbara ord jag fått höra kan också ha gjort sitt ♥

Igår var det som sagt schlagerkväll och därefter drog jag, Johanna och Christina på salsaklubb, Mojito,  och efter det blev det 90-tals musik. Så vi dansade natten lång. Nåja tills fötterna började värka i alla fall.. isch! Mojito var ett riktigt trevligt ställe. Kommer garanterat att dra dit snart igen. Gissa vad det serverades för drinkar :P

Christina & jag på Mojito

Lyssnat på Patrik Isaksson ikväll faktiskt. Tror att min första konsert var med honom -98 i Växjö konserthus under en stiftungdomskväll om jag inte minns fel. Har faktiskt en väldigt hemsk bild på honom och mig liggandes någonstans hemma. Ibland får man lite roliga minnen av att höra gamla låtar. Fast jag har alltid tyckt om hans texter. Några av dem är riktigt bra. Nu är det dags för sängen så att jag orkar upp att gå på vattengympa och pilates imorgon fömiddag.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej gumman! Hur va det att sitta & veta om vart dina kära systrar va i lördags..?? kram

2010-03-16 @ 11:13:48
Postat av: Hanna

i förrgår såg vi snödroppar på stensö!! härligt

2010-03-16 @ 11:32:49
Postat av: Jenny

Va fin du är gumman!!

Blir så glad av att se att du mår så bra...sexy legs daling ;)

Saknar dig en massa...vill ut o svira igen...=)

Pussar


Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback