Imorgon är dagen D

Efter allt arbete, allt slit och alla sömnlösa nätter.. Imorgon startar vi äntligen skolan. Jag kan knappt begripa det, att det verkligen är dags. Känns helt overkligt att en liten idé, en konstig tanke kan utvecklas till någonting sånt här. Tydligen hade vi varit med i tidningen, barometern i lördags. Är lite nyfiken på vad det stod, så måste imorgon försöka få tag på en tidning och klippa lite. Är ju inte såå ofta man är på bild i tidningen ändå.
Uuh en fördel med att skolan drar igång är att då borde äntligen stresssymptomen släppa. Det vill säga denna oändliga huvudvärk. Jag är helt hopplös, vaknat var och varannan dag med huvudvärk de senaste veckorna. Sjukt jobbigt..

Helgen har jag varit iväg på en liten mysig påskweekend. Hur trevligt som helst, blivit en massa uppassad och bara fått ha det lugnt och skönt. Behövde detta.. Vilket innebar min fjärde vita helg i rad. Den ni =)
Hm får bli lite skärpning här tror jag haha.. I helgen bär det av till Växjö och Alvesta. Ska leka lite med Jessica och så äntligen få träffa Peter. På tiden minsann.. Så ska jag träffa lite annat folk när jag ändå är i farten.

Ne.. nu ska jag prata lite i telefon och sen krypa ner i sängen.
Puss Hej

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback