Tredje dagen in

Kan knappt fatta att vi klarade det här...

Jag vill verkligen tacka alla er som stöttat och hjälpt mig med det här. Om ni bara visste hur mycket jag uppskattar hur alla ställt upp och trott på mig. Utan er hade jag aldrig nånsin fixat det. Tycker så otroligt mycket om er, hoppas att ni vet om det.. TACK!!

Idag var tredje dagen på skolan. Allting har flytit på hur fint som helst. Eleverna verkar trivas jättebra, likaså lärarna. De som varit och undervisat hittills i alla fall. Sara, den tjejen som kommer jobba heltid hos oss är jättegullig. Vi kommer så himla bra överens. Tror vi är lite samma typ av människor, vilket underlättar. Imorgon kommer Lisen och ska ha Frans och bryn. Hon är lite mer åt det utseendefixerade hållet än vad vi andra är, men hon är en väldigt glad och positiv tjej och framför allt, hon är mycket kunnig.

Trodde aldrig att jag skulle kunna vakna på morgonen och längta efter att gå till jobbet. Stormtrivs där..
Helt otroligt att man kan hitta en sån sysselsättning att man kan känna så. Ser så många andra som verkligen bävar över att behöva gå till sina arbeten. Eller andra som inte trivs på sina, men tvinga sig själva dit bara för att de behöver inkomsten. Det har varit en av mina största fasor att jag skulle behöva ha ett sånt jobb bara för att jag inte lyckas hitta något annat. Men så kom vi på den här idén. Livet kan verkligen ta udda vändningar. Har fortfarande svårt att förstå att detta verkligen är sant. Mina små konstiga drömmar och idéer gick att förverkliga. Bara det där att våga ta chanser i livet ibland.

Nu är det dags att sova. Klockan är inte mycket, men det tar ett tag att vänja sig vid de fasta tiderna som ska in i vardagen nu.

Puss på er allesammans

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback