Litar på stjärnorna

Haha.. jag tror jag gått och blivit skrockfull. Grabben jag träffat ett tag är skytt och jag är en liten firre. Så idag efter vårt inte helt roliga samtal fick jag ett ryck att kolla astrologin. Som Jens och jag gjorde en gång i tiden (i våras), med andra ord lääääääänge sen. Gissa vad:

Skytten med Fiskarna, har nog mycket svårt att gå ihop. En tid kan de förenas, när Skytten strävar mot samma mål som Fisken för ögonblicket söker efter. Men snart ändras deras kurser och de far ohjälpligt isär. Deras relation är hastig, förvirrande och oviss.

Nog om detta.. nu har jag ju fått det konstaterat från stjärnorna att jag gjort rätt, och det är det enda som räknas ikväll.

Puss och löööööööv på er alla!!
Over and out

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback